[Fanda] prieskum - oblubene hlasy

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Čtvrtek Září 12 12:56:01 CEST 2019

Pre mňa jednoznačne WinTalker Voice, hlas Kubo, konkrétne jeho SAPI4
variant.

Som už dosť nahluchlý a tento hlas je pre mňa absolútne najzrozumiteľnejší.

Používam ho na všetko, vrátane kníh a dokonca aj anglických textov.

Na úplne opačnom konci je Espeak. subjektívne Absolútne najhorší hlas,
ja mu nerozumiem prakticky nič.

Dňa 6. 9. 2019 o 15:50 Johny Krekan napísal(a):