[Fanda] Nastupce Klanga Elten

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Středa Září 11 11:43:22 CEST 2019

Zdravím na konferenci. Protože mi slova Klango ani elten nic neříkají, tak
si dovolím se zeptat o co vlastně jde. Jak se dá ten Elten užívat. K čemu
je. Díky za případnou odpověď.
A Blažek.

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Michal
Suchý
Sent: Wednesday, September 11, 2019 8:26 AM
To: Konference Fanda <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: [Fanda] Nastupce Klanga Elten

Ahoj fandové. Když budete chtít, můžete vyzkoušet Elten, který je nástupcem
Klanga. Zatím se dá používat jen v Angličtině, Čeština ještě k němu není.
Program existuje už 5 let, ale hodně zkoušet jsem ho začal až včera potom,
co se v pondělí na Zvukové konferenci objevilo několik pozvánek k používání
Eltenu. Elten stáhnete z:
https://elten-net.eu/download
Nelekněte se, stránka je v Polštině, protože Elten vzniknul taky v Polsku,
jako jeho předchůdce Klango. Zdraví Michal.