[Fanda] Aktualizace doplňků NVDA

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Září 10 15:34:08 CEST 2019

Ahoj,
ano, omlouvám se, že jsem to nezmínil; skutečně používám portable verzi
NVDA. Primárně jsem zvyklý na Jaws, ale NVDA si občasně spustím,
potřebuji-li pracovat s posledními verzemi např. Firefoxu či Google
Chromu - mám již starší verzi Jawsu a novou se mi do starého počítače
již nechce kupovat, počítám s výměnou sestavy.
Děkuje Martin.