[Fanda] Firefox - změna ukládání web. stránek do "Oblíbených"

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Úterý Září 10 10:24:54 CEST 2019

Ahoj kolego Járo,

už jsme si to řekli v kanceláři, ale kdyby to mohlo pomoct někomu dalšímu, řeknu to i tady.

V nejnovějším Firefoxu se dá změnit výchozí složka pro ukládání záložek asi jen pomocí doplňku s názvem Default bookmark folder.

Ahoj
Radek

> Od: "Jaromír Tichý" <tichy na tc-plzen.cz>
> Komu: "Konference Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
> Datum: 08.09.2019 22:52
> Předmět: [Fanda] Firefox - změna ukládání web. stránek do "Oblíbených"

Zdravím na konferenci,
     obracím se s žádostí o radu na uživatele internetového prohlížeče
 Mozilla Firefox. Pokud stisknu Ctrl+D mohu v dialogu „Úprava záložky“
 uložit do menu Firefoxu odkaz na webovou stránku. V dialogovém okně je
 rozbalovací seznam „Složka“. V něm je zvoleno „Ostatní záložky“. Pokud
 toto nastavení nezměním, ukládají se odkazy na webové stránky do položky
 „Ostatní záložky“, která je v menu „Záložky“. Pokud chci, aby se  odkazy
 na webové stránky ukládali přímo do menu „Záložky“, musím v rozbalovacím
 seznamu „Složka“ zvolit „Nabídka záložek“.
     Napište mi prosím, jak je možné ve webovém prohlížeči Mozilla
 Firefox nastavit, aby bylo v rozbalovacím seznamu stále zvoleno „Nabídka
 záložek“. Byl bych rád, kdyby se odkazy na webové stránky ukládaly přímo
 do menu „Záložky“ a ne do podmenu položky „Ostatní záložky“. Byly by pak
 rychlé přístupné: Alt+O a poté šipka nahoru.
 Předem vám děkuji za odpověď.
 Jaromír Tichý