[Fanda] Aktualizace doplňků NVDA

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Září 9 19:16:50 CEST 2019

Milí Fandové,
mám dotaz na zkušenější uživatele odečítače NVDA.
Nevíte, jak lze aktualizovat doplňky přímo z NVDA bez toho, abych musel
na stránku s nimi a ručně je stahovat?
Mám na mysli situaci, kdy se mi po spuštění NVDA nabídne aktualizace
konkrétního doplňku, ta se po odklepnutí příslušného tlačítka i stáhne,
což je fajn, ale pak vyběhne taková ta klasická hláška říkající, že
systém Windows nemůže soubor otevřít;
nemám to teď po ruce, proto ji necituji přesně, ale je tam klasický
dialog, kde lze vybrat program, který má soubor otevírat.
Potíž je v tom, že konkrétně u doplňků vlastně nevím, kam mám systém
nasměrovat.
Teď jsem mu schválně předhodil přímo soubor NVDA.exe, ale to nezafungovalo.
Je mi jasné, že to bude otevírat asi ten správce doplňků, ale kde jej
hledat?
Děkuje Martin.