[Fanda] prieskum - oblubene hlasy

GP1 gp1 na nextra.sk
Neděle Září 8 13:35:25 CEST 2019

Na čistotu a presnosť výslovnosti, jednoznačne Hlas.
Navyše umožnuje editovanie užívatelského slovníka výslovnosti.
Slovníkov  môžeme mať niekolko a priebežne prepínať podla potreby.
Wintalker voise huhle a pri vyšej rýchlosti splynú slabiky do
nezrozumitelného tvaru.
Syntezy od firmy Nuans najviac zaťažujú system, Infovox o niečo menej a tiež
umožnuje opraviť výslovnosť každej slabiky vyslovovaného slova v slovníku.
Nuans by nebol zlý, pri výýkonom počítači, ak by bol k dispozícii editor
slovníka. Bez neho sa nezaobíde žiadna synteza reči, nakolko naše jazyky sú
dosť štrukturálne náročné a výraz vyslovený iným spôsobom nadobúda iný
zmysel.
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "Jiří Škrába" <j.skraba na seznam.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 8. septembra 2019 12:16
Predmet: Re: [Fanda] prieskum - oblubene hlasy

Zdravím,

léta používám Hlas. Tedy Mojžíška.
Mám i Další, ale pro běžnou práci jen Hlas.
Ostatní syntézy jsou o poznání pomalejší na odezvu klávesnice a to téměř v
jakémkoli prostředí.
Při opravách textu je také Hlas nepřekonatelný.
Ostatní syntézy čtou nesmysli, které při opravování zdržují.
Pro poslech knih, dávám přednost Elišce.
Jinak za mě, jednoznačně Hlas!

Jiří Škrába