[Fanda] prieskum - oblubene hlasy

Jiří Škrába j.skraba na seznam.cz
Neděle Září 8 12:16:31 CEST 2019

Zdravím,

léta používám Hlas. Tedy Mojžíška.
Mám i Další, ale pro běžnou práci jen Hlas.
Ostatní syntézy jsou o poznání pomalejší na odezvu klávesnice a to téměř v jakémkoli prostředí.
Při opravách textu je také Hlas nepřekonatelný.
Ostatní syntézy čtou nesmysli, které při opravování zdržují.
Pro poslech knih, dávám přednost Elišce.
Jinak za mě, jednoznačně Hlas!

Jiří Škrába

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Johny Krekan
Sent: Friday, September 06, 2019 3:51 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] prieskum - oblubene hlasy

Zdravim, pre ucely mojej prace by som sa rad opytal clenov konferencie na
ich nazory na digitalne hlasove syntezy.
1. Vas oblubeny hlas?
2. Vas najneoblubenejsi hlas? (uvedte dovod)
3. Najlepsi hlas na citanie dlhsich textov?
Tieto informacie mi pomozu pri mojej praci v bezbarierovom centre na
technickej univerzite v Kosiciach.
Vdaka za nazory
Jano Krekan