[Fanda] Prosba ohledně NVDA a braillského řádku

Bohuslav Dohelský judr.dohelsky na seznam.cz
Neděle Září 8 09:31:05 CEST 2019

Zdravím Vás, přátelé

a děkuji Jarkovi, Michalovi i Petrovi za informace ohledně aktualizace a
nastavení programu NVDA, resp. přidání braillského řádku. Vše se
povedlo, takže je to OK.

Ještě jednou Vám všem děkuji za ochotu a cenné rady a jsem s přátelským
pozdravem

Bohouš