[Fanda] prieskum - oblubene hlasy

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Pátek Září 6 17:24:38 CEST 2019

Dobrý den,

od roku 2003, co jsem vůbec s počítačem začínala až do dnešního dne pracuji s hlasem Mojža. V prvním počítači jsem ani jiný hlas neměla.
Protože se dá měnit výška hlasu a já mohu mít ten nejhlubší, tak mi absolutně vyhovuje.
S druhým počítačem k Mojžovi přibyly hlasy Eliška a Zuzana.
Nechci dělat reklamu ani propagaci, ale pro mě je nejideálnějším hlasem Mojža. Eliškou jsem si v Balabolce nechala načíst nějaké knížky, ale od té doby, co mám mobil Blindshell Classic, jehož čtečka je pro mě geniální, protože umí číst i knížky v textu, tak Eliška je totálně odsunutá.
Už na mě mluví pouze Mojža a hlas z mobilu - nevím, jak se jmenuje.
Nejnesympatičtější hlas je Zuzana. Nechci kritizovat, ale nelíbí se mi barva hlasu ani intonace.
Hlas Jakub jsem měla možnost slyšet jednak na rekondicích v Poděbradech, jednak na Dědině u ostatních lidí. Sama jsem s ním nikdy nepracovala, ale po pravdě řečeno se mi také moc nelíbí.
Vím, všechno je o zvyku.

Přeji hezké dny.

Petra Urbanová

Od: Johny Krekan

Zdravim, pre ucely mojej prace by som sa rad opytal clenov konferencie na
ich nazory na digitalne hlasove syntezy.
1. Vas oblubeny hlas?
2. Vas najneoblubenejsi hlas? (uvedte dovod)
3. Najlepsi hlas na citanie dlhsich textov?
Tieto informacie mi pomozu pri mojej praci v bezbarierovom centre na
technickej univerzite v Kosiciach.
Vdaka za nazory
Jano Krekan