[Fanda] Brum pri nahravani Eltrinexem ze sitoveho napajeni

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Pátek Září 6 17:11:35 CEST 2019

    Ahoj Michale,
pokud brum zcela zmizí,jestliže se dotkneš krytek mikrofonů, tak problém
nebude ve filtraci zdroje,ale v jeho neuzemění. Zkus prostě otočit
zapojení v síťové zásuvce,někdy to pomůže.
Lze také zkusit asi 10 cm kouskem alobalu obalit kablík a ten alobal pak
uzemnit na nulový kolík zásuvky. Někdy se to zlepší i jen jeho
posouváním na vhodné místo. Případně zkusit zastínit a uzemnit diktafon.
    Pepa