[Fanda] prieskum - oblubene hlasy

Ludovít Štark l.stark na tiscali.cz
Pátek Září 6 16:14:01 CEST 2019

Dobrý den,

já používám hlasovou syntézu Jakub, která je implentována v odečítači
NVDA a jsem s ní velmi spokojen. Pracuji s sním ve všech případech. To
znamená při běžné práci na počítači, při čtení knih i na internetu, při
odbavování pošty, zkrátka používám Jakuba neustále a nevidím důvod proč
hlas měnit.

Neoblíbené hlasy pro mne jsou všechny cizojazyčné mutace proto, že kromě
češtiny a slovenčiny jinou řeč neovládám.  👴

Přeji krásný den a mnoho úspěchů při tvorbě vaši práce.

štark