[Fanda] Prosba ohledně NVDA a braillského řádku

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Pátek Září 6 15:10:48 CEST 2019

Dobrý deň,

snáď mi pán Jelínek odpustí, ale zodpoviem zaň.

1. Do nápovedy sa dostanete tak, že sstlačíte klávesovú skratku NVDA+n
(Ako NVDA klávesa slúži INS)

V otvorenej ponuke sa šípkou dole presuniete na "nápoveda podmenu"

šípkou vpravo ju rozbalíte

šípkou dolu nájdete položku skontrolovať  aktualizácie

potvrdíte entrom

2. Do nastavení budete postupovať rovnako, len miesto "nápovedy" zvolíte
prvú položku "možnosti podmenu"

tú rozbalíte šípkou vpravo a ocitnete sa na položke nastavení, ktoré
potvrdíte entrom

dostanete sa na prvú kartu obecné.

ak by ste sa pohybovali šípkou dole, budete prechádzať po ďalších
kartách s rôznými nastaveniami

ak si chcete niektorú kartu prezerať, tak začnete stláčať tab a budete
sledovať jednotlivé ponúkané možnosti s nastaveniami, ktoré meníte
medzerníkom, resp. šípkami

dotabovaním na tlačidlo OK a jeho potvrdením entrom docielite uloženie
zvoleného nastavenia.

Dňa 6. 9. 2019 o 14:47 Bohuslav Dohelský napísal(a):