[Fanda] Brum pri nahravani Eltrinexem ze sitoveho napajeni

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pátek Září 6 14:22:59 CEST 2019

Ahoj fandové. Nevím, jestli se to už tady někdy neřešilo, ale zeptám se.
Zkoušel jsem Eltrinexem nahrávat ze síťového napájení, kdy byl propojen usb
kabelem s usb nabíječkou. A v nahrávce byl slyšet brum, který je slyšet
třeba při špatném zapojení reproduktoru do nějakého zdroje zvuku. Brum byl
nejvíc slyšet při přiblížení diktafonu k nabíječce a při oddálení už méně,
ale pořád byl slyšet. Taky ho myslím trochu tlumí vložené baterie a úplně
zmizí při dotknutí se prsty kovových mikrofonů. Jde ten brum při zapojení do
síťového zdroje nějak úplně odstranit, aby nebyl v nahrávkách slyšet? Např,
co nejdelším usb kabelem? Když jsem zkoušel to nahrávání ze síťového zdroje,
tak kabel měl myslím délku 1 m, pak jsem ho ještě prodloužil o 1 m zapojením
dvou prodlužovacích usb kabelů o délce 50 cm a výsledek byl myslím stejný.
Zdraví Michal.