[Fanda] Preplnenie Dropboxu

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Pátek Září 6 09:33:27 CEST 2019

Pozdravujem,

na webové rozhranie som sa nepozeral, ale problém je vyriešený. Išlo o
zdieľanú zložku, ktorej vlastníkom bol iný účet s kapacitou 2GB a ktorá
bola preplnená, pretože jej veľkosť bola aktuálne 2,1GB. Preto tie
správy z Dropboxu o pozastavení synchronizácie z dôvodu preplnenia. Po
odstránení nepotrebných dát z práve tejto zložky je už všetko v poriadku.

Dňa 5. 9. 2019 o 23:37 Parfeman napísal(a):