[Fanda] Porovnanie archívnych zložiek

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pátek Září 6 08:27:40 CEST 2019

Dobrý deň, a máte odskúšané že TC porovnáva aj podla dátumu a času a nie
len podľa názvu súboru? Tam totiže nie je vždy zaručené, že súbor je
naozaj identický, resp sa nedá vedieť, či je niektorý upravovaný a ak
áno tak ktorý. Jedine asi podľa toho dátumu.  Š K

Dňa 6. 9. 2019 o 8:01 svope napísal(a):
> Hezký den,
>
> jestli nepotřebujete soubory rozdělit podle ročníků, bylo by možné v
> TC vytvořit složku a do ní postupně soubory z jednotlivých roků
> zkopírovat, přičemž když TC nabídne přepsání stejného souboru, zvolit
> možnost přepsat pouze starší. Tak by se duplicitní soubory protřídily
> s tím, že pokud se některý rok některý soubor během let upravoval, tak
> by zůstal jen ten nejaktuálnější.
>
> Petr Svoboda

>>> 5. Nakonec spusťte odstranění duplicit tlačítkem "Odstranit označené