[Fanda] Preplnenie Dropboxu

Parfeman parfeman na seznam.cz
Čtvrtek Září 5 23:37:22 CEST 2019

Zdravím,

já mám podobnou zkušenost s diskem Google, kde jsem soubory mazal, ale
zůstávali v koši, který bylo potřeba vysypat.
Není i u Dropboxu koš, který je potřeba vysypat?

Petr

-----Původní zpráva-----
From: Peter Halada
Sent: Thursday, September 5, 2019 9:48 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Preplnenie Dropboxu

Štefan,

asi to bude ono. Teraz som pozeral zdieľané zložky a práve tá, ktorú
zdieľam s kanceláriou bude mať presah svojho účtu, len ma zmiatlo to, že
mi tie upozornenia chodili na môj mail, ale vlastne to bude asi logické,
keďže do nej pridávam súbory z domu.

Vďaka za tip,

Dňa 5. 9. 2019 o 21:33 Štefan Kiss napísal(a):