[Fanda] Preplnenie Dropboxu

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Čtvrtek Září 5 21:48:52 CEST 2019

Štefan,

asi to bude ono. Teraz som pozeral zdieľané zložky a práve tá, ktorú
zdieľam s kanceláriou bude mať presah svojho účtu, len ma zmiatlo to, že
mi tie upozornenia chodili na môj mail, ale vlastne to bude asi logické,
keďže do nej pridávam súbory z domu.

Vďaka za tip,

Dňa 5. 9. 2019 o 21:33 Štefan Kiss napísal(a):