[Fanda] Preplnenie Dropboxu

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Čtvrtek Září 5 20:35:43 CEST 2019

Pozdravujem,

v poslednom čase mi začali z Dropboxu chodiť maily, že je pozastavená
synchronizácia mojich dát, pretože  moje úložisko je plné. Keď sa však
pozriem do lišty na stav Dropboxu, tak tam vidím údaj, že úložisko je
plné na 38% zo 6,2GB. Teda kapacitne by tento údaj nesedel. V týchto
prípadoch teda niečo zmažem a pokračujem s používaním ďalej, ale
situácia sa opakuje, navyše podľa údaja z lišty by tá voľná kapacita
mala byť v poriadku, tak som sa chcel opýtať, či má niekto podobnú
skúsenosť a prípadne  nejaké riešenie v rámci Dropboxu.

Vďaka,