[Fanda] Prosba ohledně NVDA a braillského řádku

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Úterý Září 3 22:06:42 CEST 2019

Dobrý večer Bohouši,

Odpovím ti na první dotaz, protože braillský řádek nemám.

Jdi do menu Nvda stiskem kláves Insert + N a potvrď. Budeš na kartě Obecné.

Několikerým stiskem tabulátoru přejdi na Automaticky upozorňovat na nové
aktualizace a to mezerníkem zaškrtni a pak přejdi na tlačítko OK.

Jarek