[Fanda] Prosba ohledně NVDA a braillského řádku

Bohuslav Dohelský judr.dohelsky na seznam.cz
Úterý Září 3 18:00:13 CEST 2019

Dobrý den, přátelé.

K Těm z Vás, kteří umíte pracovat s odečítacím programem NVDA mám
následující dva dotazy:

1.       Kde je v menu programu NVDA možné spustit aktualizaci výše
uvedeného programu na nejnovější verzi,

2.       A dále, kde se nachází nastavení pro přídání příslušného
braillského řádku. Mám řádek Focus 40.

Zkrátka, kdybyste mi někdo poradil, jak v těchto dvou věcech postupovat,
budu Vám moc vděčný.

3.       A ještě bych se, hlavně těch zkušenějších uživatelů naší výpočetní
techniky rád zeptal, jak by se dal s mým odečítačem, kterým je v současné
době mimo programu NVDA odečítač obrazovky JAWS 2018, rozchodit nejnovější
verzi webového prohlížeče Firefox. Zde se mi standartně zobrazí příslušné
vyhledávací políčko, ovšem nalezenou stránku mi výše uvedený program již
nezobrazuje. JAVS 2018 pouze přečte úvodní informaci, například, že
WWW.Alza.cz <http://WWW.Alza.cz>  je největší obchod s počítači a
elektronikou. Ale dál se zkrátka nedostanu, protože, jak se lidově říká, se
nemám čeho chytit.

Pokud mi někdo ze zkušenějších uživatelů poradíte, budu Vám moc vděčný.

Přeji Vám všem hezký zbytek dne a jsem s přátelským pozdravem

Bohouš