[Fanda] Dá sa použiť hlasy Vocalizer z JAWSu v NVDA

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Září 3 15:17:10 CEST 2019

To je zaujímavé. A keď otvoríte NVDA nastavenia v časti hlasový výstup,
čo to tam ukazuje? Na webe Freedom scientific vidím rôzne hlasy,
vocalizer, Vocalizer expresive, dyrect, Realspeak solo... tak možno
niečo z tohto by aj mohlo fungovať.

Dňa 3. 9. 2019 o 11:32 Jiří Škrába napísal(a):