[Fanda] postup ako zabranit systemu windows automatickyprehoditzvuk z internej zvukovej karty do pripojenej USB karty

Úterý Září 3 14:08:27 CEST 2019

Takto, že windows si pamätá, ktoré zariadenie bolo predvolené ručne a
ktoré automaticky. Ak chceš zabrániť, aby sa dialo to o čom píšeš, tak
vlož tú kartu do usb portu a vo zvukových zariadeniach opätovne predvol
tvoju internú zvukovku. Ak potom externú kartu vyberieš a následne znova
vložíš, už by sa nemala sama predvoliť, pokiaľ to opäť neurobíš ručne.