[Fanda] postup ako zabranit systemu windows automatickyprehodit zvuk z internej zvukovej karty do pripojenej USB karty

Johny Krekan krekan na johnykrekan.com
Úterý Září 3 12:58:02 CEST 2019

Ahoj, ja pouzivam stary wt voice ale ten pod win 10 je len sapi 5, preto
som myslel na to ako by bolo mozne zabranit windowsu samotnemu aby sa
prepinal,lebo nejde len o hlas ale ak pripojim ext zvukovku hned cez nu
zacnu zniet aj windowsove systemove zvuky.
Jano