[Fanda] Dá sa použiť hlasy Vocalizer z JAWSu v NVDA

Úterý Září 3 12:14:31 CEST 2019

Prosím nenechajme sa strhnúť a v zápale propagácie vlastných schopností
a daností nezabúdajme, že je prísne zakázané cez konferenciu propagovať
obsah, ktorý porušuje autorské práva, takže informácie o nelegálnom
software si vymieňajte mimo  konferencie vrátane narážok, aby sa
členovia konferencie obracali súkromne na danú  osobu, ak...
Vďaka za akceptovanie.
P.