[Fanda] postup ako zabranit systemu windows automaticky prehodit zvuk z internej zvukovej karty do pripojenej USB karty

Úterý Září 3 11:03:54 CEST 2019

Na tento účel je najlepšie použiť nejaký hlasový výstup cez sapi4
rozhranie, tento sa automaticky neprepína do iného zariadenia, pokiaľ
nedôjde ku reštartu, Espeak či sapi5 sa radi prepnú hneď ako sa zmení
predvolené zvukové zariadenie.