[Fanda] postup ako zabranit systemu windows automaticky prehodit zvuk z internej zvukovej karty do pripojenej USB karty

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Září 3 10:54:47 CEST 2019

Asi máš v NVDA nastavený ako výstup niečo ako microsoft soundmapper.
Toto spôsobuje, že sa to presmeruje. Skús nastaviť priamo tú kartu, tak
by to myslím mohlo fungovať. Ale nie som si úpne istý, nemám tu teraz
poruke externú zvukovku. Ale napr pravidelne pripájam cez usb Zoom H1
ako externú zvukovku a vtedy mi to neprpája. Kedysi som tu mal takú
lacnú za 9 € a vtedy to prepínalo stále.

Dňa 3. 9. 2019 o 6:49 Johny Krekan napísal(a):