[Fanda] Dá sa použiť hlasy Vocalizer z JAWSu v NVDA

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Září 3 10:50:11 CEST 2019

OK, táto info mi zatiaľ stačí, o cestičkách ako obísť licenciu
Vocalizeru tak, aby fungovala bez platenia som počul a nie som úplne ich
zástancom. Len som sa chcel uistiť v tom, čo som si aj pôvodne myslel,
teda že JAWS používa nejaký svoj driver a Vocalizer nebeží cez Sapi.

Dňa 3. 9. 2019 o 10:07 Johny Krekan napísal(a):