[Fanda] Dá sa použiť hlasy Vocalizer z JAWSu v NVDA

Úterý Září 3 09:34:49 CEST 2019

Zdar,

nope, Vocalizer nemá sapi, je to len pre Jawsa.

Existuje avšak plugin pre nvda priamo od Vocalizeru, ktorý umožňuje
používať tieto hlasy aj v ňom. Je to pochopiteľne platené... v
oficiálnej verzii. Vďaka Pythonu, ktorý Nvda používa si určití ľudia
spravili cestičky okolo, ale o tom akože nič nevieme.

R.K.

Dňa 3. 9. 2019 o 9:09 Ondrej Rosik napísal(a):