[Fanda] postup ako zabranit systemu windows automaticky prehodit zvuk z internej zvukovej karty do pripojenej USB karty

Johny Krekan krekan na johnykrekan.com
Úterý Září 3 06:49:47 CEST 2019

Zdravim, chcel by som sa opytat ako je mozne vo win 10 (stavalo sa mi to
niekedy aj na starsich) zabranit systemu aby po pripojeni usb zvukovej
karty automaticky presmeroval vsetok zvuk vratane NVDA do tejto karty.
Nastavil som jasne internu kartu v notebooku ako predvolenu, no len co
zasuniem externu vsetky zvuky vratane NVDA sa presunu do tejto karty a
potom musim NVDA rucne nazad nastavit na internu kartu.
Vdaka za pomoc
Jano Krekan