[Fanda] Porovnanie archívnych zložiek

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Neděle Září 1 17:19:45 CEST 2019

Dobrý deň, priatelia, na externom disku mám vytvorené záložné kópie
zložky Moje dokumenty z viacerých rokov. Ide o niekoľko desiatok
gigabajtov dát, uložených zo záloh asi každý druhý mesiac a po čase sa
mi ich tu už nakopili docela veľké kopy. Samozrejme, mnohé dáta sa
opakujú, pretože niektoré zložky sa celé roky nemenili, iné pribudli, či
som ich neskôr vymazal. Teraz teda nie je úplne jednoduché rozhodnúť, čo
si ponechať a čo nie. Chcem sa preto opýtať, či nemáte skúsenosť s
programom, ktorý by vedel porovnať napríklad dve alebo viaceré zložky a
zistiť, čo sa v nich úplne zhoduje a čo nie. Úplne ideálne by bolo, keby
program vedel v zadaných zložkách zistiť duplicitu, teda podhodím mu
Moje dokumenty 2013 a Moje dokumnety 2014 a on by mi povedal že napr
podzložky hudba obrázky projekty knihy a podobne sú úplne identické a
teda ich môžem z jedných Mojich dokumentov odstrániť. Existuje niečo
také? Za radu ďakujem Š Kiss