[Fanda] zvíšení ram v pc medion

Jiří Hloch jiri.hloch na email.cz
Neděle Září 1 15:15:03 CEST 2019

Zdravím vás pane Machoto, přispěji také na toto téma, zatím ještě učím a
psaní not využívám dost často, děcka si vzpomenou, že by chtěly hrát
nějakou skladbu, nebo spíš populární song, takže mi dodají nahrávku a já
jim napíšu sólový part.
Já si myslím, že nejpřístupnější program na psaní not je Capella 7,
můžete v ní psát sólové hlasy a partitury, samozřejmě je potřeba se s
programem seznámit.
Jsou tam hlavně pokud jde o partitury nějaké záludnosti, ale dá se s tím
vyjít, pokud nebudete psát třeba part pro dechový orchestr, i když to by
určitě také šlo.
Pro nahrávání hudby z kláves a jejich úpravy, ve formátu midi jsem
používal stařičký cakewalk, dělal jsem v něm nahrávky celého orchestru,
ale jak říkám dá se s ním pracovat hlavně s midisoubory.
Stefan Kiss vyvinul program notedit, ale s tím jsem se nenaučil nikdy
pracovat.
Mně připadá dnes mnohem jednodušší si orchestrální party vyrábět přímo v
keyboardu, pokud tam máte vícestopý sequencer tak se to dá celkem
pohodlně zvládnout.
Přeji úspěšnou práci na tvorbě muziky.
Jiří Hloch