[Fanda] úprava fotografie

Parfeman parfeman na seznam.cz
Čtvrtek Leden 31 20:30:08 CET 2019

Dobrý večer,
určitě vám nepomohu jednoznačně vyřešit váš problém, ale napadají mne 2
věci; buďto má magazán problém s vkládáním fotek takžeseobrátit s dotazem na
ně nebo je velikost fotky velká a bude potřeba ji zmenšit. Magazín může
mít nastavenou maximální velikost fotky.
Hodně zdaru.
Petr Beneš

-----Původní zpráva-----
From: Vladimíra Frančáková
Sent: Thursday, January 31, 2019 7:50 PM
To: Konference fanda
Subject: [Fanda] úprava fotografie

Zdravím všechny fandy a mám dotaz. Zřídila jsem si účet na stránkách
nejmenovaného deníku. K tomu, co chci provozovat je potřeba fotografií dvou.
Jednu se mi včera za asistence vidícího nepodařilo vsadit. Prý je hlášena
chyba 505... Věděl by někdo, co s tím? Je chyba v tom, že nebyly vsazeny
najednou? Sama ji bez zrakové kontroly vsazovat určitě nebudu...
Děkuji předem za případné odpovědi.
Přeji pěkné dny.
Vlaďka Frančáková