[Fanda] Nabídka: Náhradní molitany pro sluchátka Logitech H600

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Leden 30 15:37:33 CET 2019

Ahoj, Michale,
To je kt, že já si je koupil na daleko obyčejnější sluchátka za 300 Kč, buď
se mi roztrhly a nebo spadly, ale asi to bylo trochu něco jiného - byly to
takové hadrové trochu vyvatované ponožky, které se na sluchátka navlíkly.
Stály tuším stejně jako sluchátka. Takže se dodatečně omlouvám, chtěl jsem,
jen předat zkušenost. Miloš

st 30. 1. 2019 v 12:57 odesílatel Michal Jungmann <jungmann na braillnet.cz>