[Fanda] AD BBS (bylo Re: Virtuální obrazovka u Eureky)

Radek Žalud, DiS. radek.zalud na seznam.cz
Středa Leden 30 11:27:23 CET 2019

Jéééé Teda Michale, tohle nemá chybu.

To jsem slyšel naposledy snad před patnácti lety. Člověk úzkostlivě
hlídal minuty na síti, aby náhodou nepřišel šílenej účet, takže kolikrát
jsem se připojoval jen proto, abych si stáhl emaily a zase se to odpojilo.

No a když jsem si náhodou chtěl stáhnout písničku třeba z Napsteru, tak
to trvalo třeba hodinu a ještě se člověk musel modlit, aby to nespadlo,
protože navazování stahování býval problém.

No a pak jsem jednou na něco klikl a nezaregistroval jsem, že se mi
modem odpojil a znova připojil a pak mi přišel účet na dvanáct tisíc
korun, což před patnácti lety byl fakt mazec.

No a pak první CDMA modemy ještě s anténou, to byl pro mě tenkrát
fascinující pokrok.

Měl jsem vyhozenou anténu na okně na parapetu, museli jsme provrtat okno
kvůli kabelu, aby byl lepší signál, to už snad dneska ani není pravda.

Tak si říkám, na co vlastně budou vzpomínat dnešní mlaďasové?

No, těžko říct, ale tyhle vzpomínky jsou fakt mazec.