[Fanda] E-kniha z Alzy

Jiří Škrába j.skraba na seznam.cz
Středa Leden 30 11:04:40 CET 2019

Zdravím,

do knihovny jsem zařadil spoustu e-knih, které byly zakoupeny na Alze.
Žádný problém s převodem do txt jsem neměl.
Jen jsem musel umazat, asi grafiku, možná kód, který byl na každé stránce.
Jenže je všude stejný, tak stačí jen zkopírovat a zkratkou ctrl+h nahradit za nic a je hotovo.

Jiří Škrába

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Lubos Pintes
Sent: Wednesday, January 30, 2019 10:05 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] E-kniha z Alzy

Ja som to nekupoval, nechcem tú otrepanú "mačku vo vreci". Aj keď zasa
pár sto CZK nie je nejaká strašná suma... No radšej sa skúsim informovať.

Lebo tak matne sa mi zdá, že my slepíkovia s týmto môžeme mať problémy.
)Alza samozrejme má nejaké appky na čítanie ich kníh, ale na prístupnosť
toho by som nestavil ani cent. :)

Dňa 29.01.2019 o 17:31 JohnyKrekan napísal(a):