[Fanda] E-kniha z Alzy

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Středa Leden 30 10:05:05 CET 2019

Ja som to nekupoval, nechcem tú otrepanú "mačku vo vreci". Aj keď zasa
pár sto CZK nie je nejaká strašná suma... No radšej sa skúsim informovať.

Lebo tak matne sa mi zdá, že my slepíkovia s týmto môžeme mať problémy.
)Alza samozrejme má nejaké appky na čítanie ich kníh, ale na prístupnosť
toho by som nestavil ani cent. :)

Dňa 29.01.2019 o 17:31 JohnyKrekan napísal(a):