[Fanda] AD BBS (bylo Re: Virtuální obrazovka u Eureky)

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Středa Leden 30 09:58:55 CET 2019

Ten modem to je úžasné.

Mimochodom, ja mám načúvatká a v režime indukčnej cievky takýmto
spôsobom "diagnostikujem" elektroniku, napr. ak robím kraviny z
telefónom, viem odpočuť ako sa chová, či zamrzol, či bootuje, alebo
nebodaj už je živý a ozýva sa ten typický zvuk siete. Obdobne takto
"diagnostikujem" noťas. Modem som doteraz ešte nepočul.

Dňa 30.01.2019 o 9:14 Michal Jungmann napísal(a):