[Fanda] WordPress už umí Ctrl+S pro uložení konceptu nebo opublikovani stranky

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Leden 30 08:24:53 CET 2019

Ahoj, Jirko,
já bohužel nemám zkušenost s editací pomocí NVDA nebo JAWSu, nicméně jsem
také dlouho váhal s přechodem na nejnovější verzi a to kvůli pluginům -
všude psali, že ji mnoho nefunguje, fungují mi kupodivu všechny. Taky jsem
se po prvním spuštění Gutenberga, což je právě ten blokový editor nedokázal
zorientovat, ale pak jsem si nějak náhodou přepnul na Klasický ediotr a vše
bylo při starém. Nevím, co sis nainstaloval za plugin s Klasickým editorem,
ale bylo to zbytzečné, protože ten tam i po upgradu byl a je. Teď už vím,
že se na něj dá přepnout buď přímo při otevírání příspěvku - pod každým
příspěvkem máš nabídku Blokový editor nebo Klasický editor a ty dáš ten
klasický.Stejně tomu tak je i ve Stránkách.
Měnit můžeš editory i v situaci, kdy jsi uvnitř stránky nebo příspěvku,
které tvoříš nebo upravuješ - najdeš slovo Editor a pod ním je buď Klasický
editor nebo Blokový editor.
Pokud si myslíš, že to nějak nefunguje, tak zkus ten WordPress celý
reinstalovat, ale zřejmě už nemáš šanci se dostat na starší verzi.
Takhle to funguje na Endoře, na které mám své stránky http://zpcestuji.g6.cz
.
Podobně blokově fungují i nové weby Google, mně jako slabozrakému to velmi
vyhovuje - je to velmi pohodlné, rychlé, praktické ... ale WordPress toho
umí víc.
Já sám ovšem také radši používám Klasický editor.
Tak snad Ti to pomůže, držím palce. Měj se fajn. Miloš