[Fanda] Virtuální obrazovka u Eureky

Úterý Leden 29 23:20:47 CET 2019

Zdravím,

s Eurekou Vám síce neporadím, ale ak chcete len vypočítať nejaký
jednoduchý príklad, môžete využiť vyhľadávač Google.

Napr. povedzme, že chcete sčítať čísla 1, 2, 3, 4 a 5.

tak do vyhľadávania proste napíšete 1+2+3+4+5 a pod nadpisom calculator
dostanete hneď aj výsledok.

funguje to relatívne spoľahlivo, sú tam všetky základné funkcie typu
sínus, kosínus, logaritmy, dokonca aj exponenciálny zápis môžete použiť
štýlom 2E5 (2*10^5).

R.K.

Dňa 29. 1. 2019 o 22:44 Jaroslava Dvořáková napísal(a):