[Fanda] WordPress už umí Ctrl+S pro uložení konceptu nebo opublikovani stranky

Jiří Škrába j.skraba na seznam.cz
Úterý Leden 29 21:59:44 CET 2019

Ahoj Miloši a uživatelé WordPressu,

malé varování!
Neaktualizujte na poslední verzi WordPressu 5.0.3.
Pokud neděláte na PC zrakem, tak odečítače nefungují.
Používám Jaws 2018 a NVDA.
Nová aktualizace přemaže původní editor a nahradí jej editorem pro blog. Což by nebylo zas tak zlé, kdyby šlo přidávat text do stránek.
Po stisknutí tlačítka Aktualizovat vyskočí hláška Aktualizace selhala.
Hledal jsem další možnosti a na doporučení WordPressu jsem si stáhl plugin Klasický editor Word pressu.
Zobrazení v administraci se vrátilo na původní vzhled, jen ten editor není vidět.
Opět po chvilce pátrání co s tím, jsem si zobrazil html editor a ten už je vidět. Když pak přepnu na klasický editor, tak zůstává viditelný. Ale to je vše.
Když vstoupím do jakéhokoliv editoru, odečítače zmlknou.
Co teď?
Dá se vrátit na předchozí verzi WordPressu?
Nebo to někomu funguje a chyba bude v podpoře serveru?

Jiří Škrába

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Miloš Šmíd
Sent: Monday, January 28, 2019 1:36 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] WordPress už umí Ctrl+S pro uložení konceptu nebo opublikovani stranky

Ahoj, Fandové,
pokud někdo používáte k tvorbě webových stránek WordPress, vznikl z fora
WPLama od pana Cirkla plugin, který umožňuje používat v průběhu práce
Ctrl+S. Tak trochu to vznilo z mého podnětu.
Článek k tomu najdete na
https://www.wplama.cz/ukladani-pomoci-klavesove-zkratky-ctrls/
a jinak WordPress je super, už jsem se do něj docela zajel, takže kdyby
někdo potřeboval něco poradit - pokud budu vědět.
Miloš