[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Úterý Leden 29 14:19:26 CET 2019

zvláštní, mám nejnovější tb, a též mi čas od času google píše, že
používám nezabezpečený přístup, zatím sem vždy ignoroval a tb funguje,
ale jak říkám mám nejnovější verzi tb

Petr Vondrášek