[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Leden 29 11:35:03 CET 2019

Michal,

Akú verziu Thunderbirdu používaš? TB sa pripája na gmail cez Oauth, ale
staršie toto nevedeli a teraz ak sa pripájaž cez nejaké iné protokoly
tak to píše tieto hlášky.

Dňa 29.01.2019 o 6:04 Michal Ondruška napísal(a):