[Fanda] Kdy to z Windows 10 vyndali?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Úterý Leden 29 10:23:53 CET 2019

 Znak ♠ se píše levý alt+35 na rozsvícené numerice.
Na anglické klávesnici Čeština to ale jde normálně psát na horní řadě na 3
se Shiftem.
Kde se nastavuje klávesová zkratka pro přepínání klávesnice? Ano bývalo to
Alt+Shift, ale zase tohle u mě nefunguje.
Miloš

po 28. 1. 2019 v 19:29 odesílatel Radek Baštář <radek.bastar na centrum.cz>