[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Úterý Leden 29 06:04:45 CET 2019

Zdravím ťa Štefan! Takúto správu tam síce nevidím, ale píšu mi, že
používam nezabezpečený prístup a chcú odo mňa, aby som ho vypol. A
ponúkajú mi vykonať akciu.
Neviem... Naozaj by som privítal, keby som mal možnosť s niekym prejsť
jednotlivé hlášky gmailu a boli by mi vysvetlené, nech viem, čo od čoho
očakávať, a ktorá jeho hláška čo znamená.
mišo

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943
skype:
trambus8

Dňa 28. 1. 2019 o 9:01 Štefan Kiss napísal(a):