[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Měchura Milan mechura.milan na gmail.com
Pondělí Leden 28 19:58:33 CET 2019

pokud si otevřu gmail ve webovém rozhraní, hned druhá položka je
"základné zobrazenie", to odklepnu a pak se dá na webu dobře pohybovat
pomocí písmene "H" - teda po nadpisech a pak šipkama dolú.
Zkuste

Milan Měchura

Dňa 28.01.2019 o 14:33 Miloslav Lebeda napísal(a):