[Fanda] Kdy to z Windows 10 vyndali?

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Pondělí Leden 28 19:28:50 CET 2019

Tak to je zajímavé. Já to zkoušel na počítači v práci a pak i doma a všude to dopadlo tak, jak jsem původně psal...

Radek

> Od: "Lubos Pintes" <lubos.pintes na gmail.com>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 28.01.2019 18:47
> Předmět: Re: [Fanda] Kdy to z Windows 10 vyndali?

To je sranda. Ja mám aj SK aj CZ klávesnicu, aj anglickú, USA. Krížik sa
 mi píše normálne. Na CZ/SK klávesnici sa krížik píšš pravý alt plus X.#

 Dňa 28.01.2019 o 17:29 Radek Baštář napísal(a):