[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Miloslav Lebeda miloslav.lebeda na gmail.com
Pondělí Leden 28 14:33:37 CET 2019

Dobrý den všem i autorovi příspěvku.
Vážně přemýšlím o změně, že z Googlu odejdu, protože se tam stále něco mění,
 a to, co se děje v Thunderbirdu se mi děje občas také, přestože používám
klienta od Patrika pospíšila, dokonce mi jednou přišel mail přibližně s
hláškou, že používám nezabezpečené programy třetích stran a že si mohu tzv.
zvýšit bezpečnost, tak jsem na nabízený odkaz klikl a ejhle, pošta mi
neodcházela ani nepřicházela. Z volného mi občas přijde nějaká hloupost,
kterou neotvírám ale jinak se tam do mne nikdo nemotá. Na Gmailu přes
webové rozhraní je problém, že se mne Google dotáže zda používám čtečku
obrazovky a když zvolím že ano, jsou tam zpousty klávesových zkratek, však
pro nakládání s poštou na webu ani jedna. Když Google začal, přišel mi fajn
ale dnes je to stejný moloch jako Microsoft a preferuje jen ty své programy.
 Nejvíc mi vadí, když se mne na PC google zeptá, zda chci ovládání pro
Android.
Lebeda