[Fanda] nejnovější skype a ovládání pomocí protokolu v mirandě NG

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Pondělí Leden 28 14:05:40 CET 2019

no zatím nepřestala, do jisté míry lze ovládat skype i přez mirandu ng,
zatim sem teda nepřišel jak přez ni mohu zavolat, ale chaty ze skype mi
na mirandu normál chodí.

Petr Vondrášek