[Fanda] Nabídka: Náhradní molitany pro sluchátka Logitech H600

Pondělí Leden 28 10:59:23 CET 2019

Dobré odpoledne,

kupoval jsem nedávno náhradní molitany pro nezničitelná bezdrátová
sluchátka Logitech H600, která mají mezi členy konference i řadu
dalších příznivců a uživatelů, a protože soudruzi z Číny náhradní
molitany prodávají pouze po pěti párech najednou, tak mi nyní 3 či 4
páry přebývají. Přijde mi škoda nadbytečné molitany vyhazovat do koše
nebo nechat jen tak zpuchřet v šuplíku (molitany jsem teď měnil po
pěti letech, takže zásoba by vydržela dalších 30 let :-), proto mne
napadlo se zeptat, zda by mezi Fandy nebyli nějací zájemci, kteří by
nové molitany na H600 využili. Nákupní cena byla pár korun, takže
nabízím pouze za symbolický příspěvek 50 korun / 1 pár (na poštovné a
práci spojenou s odesláním zásilky; platba převodem na účet). Zájemci
prosím piště výhradně soukromě na jungmann na braillnet.cz. Nabídka platí
do rozdání zásob. :-)

Hezký den.

Michal Jungmann