[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Leden 28 09:01:36 CET 2019

Ahoj Michal, no to musíš vojsť do svojej schránky na Gmaili cez web a
tam nájsť správu o tom, že GMail zabezpečil Tvoj účet, nakolko
zaznamenal aktivitu od neznámej aplikácie. V to mmaili máš potom možnosť
túto aktivitu povoliť a pošta Ti už bude normálne chodiť. Samozrejme za
predpokladu, že máš v nastaveniach opäť na Gmaile povolený prístup cez
pop3 resp. imap ale to asi máš, ak Ti Google píše o nezdarenom pokuse.
Tak skús tam polaborovať. Š K

Dňa 28. 1. 2019 o 6:04 Michal Ondruška napísal(a):